.

Ingyenes álláshirdetés feladása

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiemelt állásajánlat:

Külföldi munka, hajós munka. Folyamatos munkalehetőség luxus hajókon, vendéglátásban, szállodaiparban. Katt ide a hajós munkákhoz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofőr állások emailben. Az összes friss gépkocsivezető, sofőr állást naponta egyszer elküldjük emailben, ráadásul teljesen ingyen.

A sofőrállásfutárra feliratkozhat itt

Otthoni internetes munka Ha érdekel a tőzsde világa, és szeretnél profiktól tanulni ingyen. Ingyenes valós otthoni munka, elképesztő kereseti lehetőséggel. Klikk ide. Otthoni munka kezdőknek

2011. május 9., hétfő

Autós futár állás

Autós futár állás Budapest XX. Ker.:

Theo Papa Konyhája nagy tapasztalattal rendelkező autós futárt keres ételkiszállításra.
Elvárások: saját autó, helyismeret (VII., VIII., IX., X., XI. ker.)
önmagára és munkájára igényes.
Napi kereset kb 10000Ft
Jelentkezési határidő: május 12

2 megjegyzés:

  1. Tisztelt Munkaadó.
    Start Extra kártyával rendelkezem ami a munkaadónak az első évben járulékmentességet
    biztosít.Több tájékoztató személyesen.
    Hosszútávú munkalehetőség érdekel. Ha megbízható munkatársat keres, megtalálta.
    Jó napot kívánok.
    Sipos Imre 54 éves vagyok,8 ált.-ost végeztem,nem tudok
    idegen nyelveket,felhasználó szintű számitógépes ismeretem van,(World,Exel,Internet)
    Jó Budapesti helyismeretem van,igaz hogy nincs gyakorlatom,de gyorsan betanulok bármit.
    A munkakezdés nem gond éjjel-nappal lehet amennyiben időben megkapom a kezdés idejét.
    Lelkiismeretes,gyors,pontos munkát végzek.
    Kitartó vagyok,nem váltogatom a munkahelyem,utolsó munkahelyemen 23 évig dolgoztam.
    Ha felkeltettem érdeklődését kérem az álábbi elérhetőségen tájékoztasson a részletesseb
    munkaleirással, vagy személyes kapcsolat felvételével kapcsolatosan.
    Amennyiben szükséges egy 5 ajtós Hondával és GPS-el rendelkezem
    Mindkét elbírálásról kérem tájékoztasson.

    Üdvözlettel : Sipos Imre 061 3061793 0620 586 3252 sipos.munkak@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Jó napot kívánok!
    Cseháti István vagyok,58 évés érettségim és 36 éves gépkocsivezetői gyakorlatom van.Erzsébeten nőttem fel,Ott éltem 26 éves koromig.16 évig kiszálló műszerész voltam a GELKÁNÁL majd 25 évig vendégltós vállalkozó.Ismerem Budapestet.Autóval 36 éve rendelkezem.Más vendéglátós állás is érdekel.
    Tsztelettel:Cserháti István06-30-596 81 76

    VálaszTörlés