.

Ingyenes álláshirdetés feladása

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiemelt állásajánlat:

Külföldi munka, hajós munka. Folyamatos munkalehetőség luxus hajókon, vendéglátásban, szállodaiparban. Katt ide a hajós munkákhoz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofőr állások emailben. Az összes friss gépkocsivezető, sofőr állást naponta egyszer elküldjük emailben, ráadásul teljesen ingyen.

A sofőrállásfutárra feliratkozhat itt

Otthoni internetes munka Ha érdekel a tőzsde világa, és szeretnél profiktól tanulni ingyen. Ingyenes valós otthoni munka, elképesztő kereseti lehetőséggel. Klikk ide. Otthoni munka kezdőknek

2010. március 2., kedd

Sofőr állás Debrecen

Sofőr állás Debrecen:
Debreceni autóalkatrész nagykereskedő cég gépkocsivezető munkatársat keres. A jelentkezés feltétele: B kategóriás jogosítvány, három év gépjármű-vezetési gyakorlat, büntetlen előélet. Érettségivel rendelkezők előnyben. Jelentkezni az e-mail címen lehet.
Állás betelt 

3 megjegyzés:

  1. Helo
    Lajos vagyok Püspökladányból
    érdeklődnék hogy aktuális e-még az állásajánlat?
    1986-óta van jogosítványom, a mai napig balasetmentes vezetést tudhatok magam mögött!!
    42-éves büntetlen előéletű!
    köszönöm,
    Üdv,

    VálaszTörlés
  2. Üdvözlöm!

    Kiss László vagyok Téglásról
    Érdeklődnék, hogy van-e még felvétel önökhöz?
    2008.01.21.-óta van jogosítványom, a mai napig balesetmentesen vezettem!
    19-éves büntetlen előéletű!

    Üdv.

    VálaszTörlés
  3. Udvozlom! Pinter Istvan vagyok.Jelenleg Londonban elek de haza szeretnek menni es sofor allast keresek.Jogsim 2006 nyar ota van. 3,5 tonnas autoval dolgoztam Londonban mint koltozteto.Eros fizikuku es kitarto fiatal eleteros fiatalember vagyok rugalmas barmikor elerheto! A telefon szamom 36/30-5094474 vagy email cimem istvanp85@gmail.com ja es buntetlen eloeletu vagyok es 25 eves.Tovabbi szep napot mindenkinek!

    VálaszTörlés